سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه المان هایی در طراحی سایت آزاردهنده است؟

چه المان هایی در طراحی سایت آزاردهنده است؟

مقاله امروز طراحی سایت اسپیناس وب در مورد المان هایی است که طراحی سایت برای وب سایت شما به کار برده می شود و این المان ها ممکن است آزاد دهنده باشد.

در ادامه به  سوال چه المان هایی در طراحی سایت آزاردهنده است؟ اشاره خواهیم کرد.

هنگامی که طراحی وب سایت را انجام می دهید باید به نکاتی در مورد اینکه چه قسمت هایی در وب سایت ممکن است طراحی شود که مخاطبان و کاربران این قسمت ها مورد پسند آنها نباشد. در این مقاله به نکاتی اشاره خواهیم کرد که دانستن آنها ضروری و حیاتی است.

المان های کاربردی نباید آزار دهنده باشند!

برخی از ایده هایی که در طراحی سایت به کار گرفته می شود شاید در وهله اول بسیار جذاب باشد ولی بعد از مدتی این ایده های ممکن است آزار دهنده باشد و به جای اینکه مخاطبان و کاربران را جذب کند بیشتر باعث می شود که از تعداد کاربران وب سایت شما کاسته شود و ترافیک وب سایت پایین بیاید.

موسیقی

ممکن است شما به وب سایت هایی برخورد کرده باشید که دارای یک موسیقی پیش زمینه باشد این موسیقی برای همه وب سایت ها مورد پسند نیست و گاها شاید آزار دهنده باشد . برای وب سایت هایی که موزیک و موسیقی یا اینکه رادیویی باشد موسیقی متن مناسب است . در غیر این صورت ممکن است آزاردهنده باشد. در طراحی سایت این موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید.

فونت

در طراحی سایت حتما این نکته را در نظر داشته باشید. فونت نوشته ها باید متناسب با وب سایت شما باشد. هنگامی که فونت وب سایت بیش از حد بزرگ باشد برای مخاطبان آزاردهنده خواهد بود. شاید بخواهید با فونت بزرگ مخاطبان را جذب کند اما این کار نتیجه عکس خواهد داشت. یا اینکه بخواهید از فونت های کوچک استفاده کنند این امر هم به همان نسبت فونت بزرگ ممکن است آزاردهنده باشد.

باز شدن پنجره ها

سعی کنید در طراحی سایت از پنجره های بازشونده استفاده نکنید. برخی از وب سایت ها از این پنجره ها استفاده می کنند . این پنجره ها برای مخاطبان شما آزاردهنده خواهد بود.

با رعایت برخی از المان ها به راحتی می توانید ترافیک سایت را جذب مخاطبان بالا ببرید. همیشه به یاد داشته باشید که المان های آزاردهنده باعث می شود مخاطبان وب سایت شما روز به روز کمتر شود.

البته تمامی موارد گفته شده به صورت سلیقه ای است . شاید مدیران وب سایت ها برای هر کدام از این المان هدف خاصی را داشته باشند.