سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید محتوا در طراحی سایت

تولید محتوا در طراحی سایت

امروزه تولید محتوا کلمه ای است که در هر کسب و کار و فعالیت که بخشی از آن در اینترنت صورت می گیرد ، شنیده می شود . حتی در بعضی از شرکت های مهم که به محتوا تولید شده بسیار اهمیت می دهند بخشی از نیرو های خود را صرف تولید محتوا مناسب و با کیفیت می کنند .

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی ، وب سایت و … یکی از ضروری ترین کار های یک شرکت در فضای مجازی است . هر چه قدر این محتوا برای کاربران و مشترکین شرکت جذاب و تر مفید تر باشد اعتبار و رونق بیشتری به کسب و کار می دهد .

بسیاری از شرکت ها فکر می کنند که تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و سایت تنها وقت تلف کردن است و فایده ی دیگری ندارد در حالی که این طرز فکر بسیار اشتباه بوده و در دراز مدت تاثیرات آن کاملا مشهود و جبران کردن آن بسیار سخت و هزینه بردار خواهد بود .

در صورتی که یک شرکت یا سازمان برای کاربران و مشتریان خود در شبکه ای اجتماعی و طراحی وب سایت محتوای مناسب و مفید تولید کنند ، مشتریان بیشتر جذب این شرکت می شوند و از آخرین اخبار و اتفاقات در درون سازمان خبر دار می شوند و به راحتی می توان تغییرات و امکانات و محصولات جدید را به مشتریان اعلام کرد .

 

در ادامه

این مقاله طراحی سایت به برخی از روش های صحیح تولید محتوا مفید و مناسب در شبکه های اجماعی و وب سایت می پردازیم .

یک نکته مهم در تولید محتوا در فضای مجازی این است که قبل از تولید محتوا بستر مناسب برای انتشار محتوا را مشخص کنیم به عبارت دیگر بستر مناسب برای انتشار محتوا را شناسایی کنیم . شناسایی بستر مناسب برای انتشار محتوا تولید شده بسیار مهم است . این بستر می تواند یک وب سایت شرکتی یا شبکه های اجتماعی باشد . نکته مهم این است این است که تشخیص دهیم که چه بستری را انتخاب کنیم که مشتریان و کاربران می توانند به راحتی به محتوای تولید شده توسط ما دسترسی داشته باشند .

یکی از معروف وب سایت هایی که برای کاربران در سایت محتوای مفید تولید می کند وب سایت www.amazon.com  است که محتوای مناسب و مفید را درباره محصولاتی که ارائه می دهد ، تولید می کند .

نکاتی در باره تولید محتوای مفید

1-محتوا تولید شده تا حد ممکن مرتبط با کسب و کار و فعالیت شرکت یا سازمان باشد .

2-محتوا تولید برای کاربران جدید باشد و از تولید محتوا تکراری و کپی خودداری کنید .

3-محتوا تولید شده از نظر خوانایی خوب باشد تا به راحتی کاربران بتوانند آن را مطالعه کنند

4-تا حد ممکن محتوا تولید شده دارای عناصر گرافیکی و تصویری باشد تا به جذابیت مطلب افزوده شود .

5-محتوا تولید شده هر چه قدر هم مفید باشد اما اگر در بستر مناسب انتشار پیدا نکند ، برای شرکت فایده ای ندارد .

نتیجه گیری :

یکی از مهم ترین عوامل مهم در رونق و حفظ مشتریان در هر کسب و کار امروزی تولید محتوای مناسب و مفید در شبکه های اجتماعی و سایت است . تنها نکات مهم در این است که اولا محتوای مفید تولید کنیم و ثانیا آن محتوا را در بستر مناسب که کاربران بتوانند له براحتی به آن دسترسی داشته باشند ، انتشار دهیم .