سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فاکتورهای میزبانی وب برای بهبود سئو سایت(قسمت اول)

فاکتورهای میزبانی وب برای بهبود سئو سایت(قسمت اول)

فاکتورهای میزبانی وب برای بهبود سئو سایت(قسمت اول)

در قسمت قبلی در مورد اینکه آیا هاست و نوع آن بر روی سئو طراحی سایت شما تاثیر دارد صحبت کردیم و گفتیم که داشتن یک طراحی سایت حرفه ای و بهینه تنها یک قسمت از کار است و برای داشتن سئو قوی شما نیازمند داشتن یک هاست قوی هم هستید.

در این قسمت میخواهیم در مورد چند فاکتور مهم در میزبانی وب صحبت کنیم و این موارد را با هم بررسی کنیم پس با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید

تاثیری که آپتایم و داون تایم بر روی سئو سایت شما میگذارد:

داون تایم به معنی مدت زمانی است که سایت شما به علت مشکلات سرور از دسترس خارج است.

حالا اینکه همیچین چیزی چگونه روی سئو سایت شما تاثیر دارد ؟باید گفت موتور های جستجو معمولا چندبار در روز سایت شما را مورد بررسی قرار میدهند و اگر سایت شما در این زمان در دسترس نباشد سایت شما را رها کرده و به سراغ سایت بعدی میرود.

اگر این اتفاق چندین بار تکرار شود سایت شما از نظر موتورهای جستجو غیر قابل اعتماد به نظر میرسد که این امر موجب کاهش رتبه شما میشود.

علت این موضوع هم کاملا روشن است چون موتور های جستجو گر نمیخواهند یک سایت غیر قابل اعتماد را در نتایج اولیه خود نشان دهند چون اگر شما وارد نتایج اولیه گوگل شده و سایت قطع باشد ارزش اون جستجو گر پایین می آید.

آپتایم 99 درصد چیست؟

فاکتورهای میزبانی وب برای بهبود سئو سایت(قسمت اول)

احتمالا با هاستیگ هایی که به شما موقع خرید هاست قول میدهند آپتایم 99% داشته باشند برخورد کرده اید. در نگاه اول این عدد شاید به نظر خوب برسد! ولی واقعیت این عدد این است که شما در طول یک ماه سایت شما 7 ساعت در دسترس نبوده است

البته این را هم نباید فراموش کرد که حتی در هاستینگ های بزرگ دنیا هم خرابی یک امر اجتناب ناپذیر است و چیزی نیست که بتوان در 100 درصد خود قرار داشته باشد.

بنابر این برای این که بیشترین بازدهی را از سایت خودتان اشته باشید بهتر است هاستینگ هایی را انتخاب کنید که دارای 99?9 درصد زمان آپتایم آن ها است تا بهترین بازدهی را از سایت خودتان داشته باشید

برای ادامه نکات موجود در میزبانی وب با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید