سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 نوع از رسانه های اجتماعی موفق

3 نوع از رسانه های اجتماعی موفق

در مقاله که می خواهیم در طراحی سایت اسپیناس وب برای شما ترجمه کنیم . در مورد 3 نوع از رسانه های اجتماعی موفق اطلاعات بیشتری را در طراحی وب سایت اختیار شما قرار دهیم و ارتباط رسانه های اجتماعی موفق را با طراحی سایت بگوییم.

3 نوع از رسانه های اجتماعی موفق
هنگامی که در مورد رسانه های اجتماعی پرداخت صحبت می شود یکی از بهترین ها برای داشتن کسب و کار موفق است. رسانه های اجتماعی یک استراتژی بسیار عالی برای بیزنس شما خواهد بود. در ادامه به استراتژی های موفق در رسانه های اجتماعی می پردازیم:

1? در مورد مخاطبان خود بدانید

این ممکن است مانند بازاریابی 101 راه باشد اما به کارگیری این دانش در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. در بازاریابی سنتی به صورت آفلاین امید خواهید داشت که یک پیام را به گوش مخاطبان خود برسانید تا سهمی در بازار رقابتی داشته باشید اما با رسانه های اجتماعی شما می توانید هر پیامی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که این پیام به گوش مخاطبانتان خواهد رسید. به عنوان مثال شما در بیزنس فروش رینگ ماشین های لوکس هستید با استفاده از فیس بوک می توانید براساس موقعیت جغرافیایی، سن و جنس مخاطبان را مورد هدف خود قرار دهید.

2? برای وبلاگ خود تبلیغ کنید.

کاربرانی که مطالب مورد علاقه خود را جستجو می کنند زمانی که این مطالب را بلاگ شما پیدا کنند و از آن لذت می برند. بلاگ ها یکی از راه های عالی برای به دست آوردن مشتریان بالقوه است تا سایت و برند خود را به آنها معرفی کنید. بلاگ برای رسیدن مخاطبان به سایت شما است. رسانه های اجتماعی یک استراتژی برای هدف قرار دادن مخاطبان شما را به ارمغان می آورد. شما می توانید از دیتای خود در رسانه های اجتماعی دیگر از قبیل فیس بوک، توییتر و لینکدین استفاده کنید.

3?تبلیغ خود را توییت کنید.

یک اشتباه رایج در بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که در چرخه از آن استفاده نمی کنید سعی کنید محتوای موثری را تولید کنید و آن را در چرخه پلت فرم های مانند توییتر به اشتراک بگذارید. با یک مثال ساده این مبحث را برای شما توضیح می دهیم مثلا شما یک توییت با تعدادی زیادی فالور را جمع کنید با افزایش این فالورها در رسانه اجتماعی پیام شما بیش از پیش به دست مخاطبان خواهد رسید. بررسی در توییت ها نشان داده است که تعامل زیادی وجود دارد و هدف قرار دادن مخاطبان شبیه استراتژی فیس بوک است که در بالا به آن اشاره کرده ایم.

داشتن فالورهایی که دوست دارند فالوور شما باشند باعث بزرگتر شدن مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی می شود و نام برند و محصول یا خدمت شما را به مخاطبان بشناسانند. در بازاریابی رسانه های اجتماعی می توانید یک استراتژی اساسی برای رشد و گسترش کسب و کار شما خواهد شد و از طریق رسانه های اجتماعی می توانید رونقی به بازاریابی خود جهت افزایش بیزنس خود دهید.
ما در طراحی سایت اسپیناس وب تمامی سعی و تلاش خود را می کنیم تا بهترین ها را برای شما رقم بزنیم و در کنار شما باعث جذب مخاطبان بسیاری در حوزه دیجیتالی شویم.

منبع مقاله


چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

در مقاله ای که امروز انتخاب کرده ایم تا برای شما آن را ترجمه کنیم درباره این موضوع است چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟ به نظر شما یک سیستم مدیریت محتوا با چه ویژگی هایی را باید انتخاب کنیم که بهترین و بالاترین کارایی را در طراحی سایت داشته باشد.

CMS

به راستی انتخاب سیستم های مدیریت محتوا یکی از مهمترین تصمیماتی است که شما در طراحی وب سایت انجام می دهید. شاید برای شما گیج کننده باشد با تمامی اصطلاحات کارشناسان در این حوزه آشنا شوید. پس برای انتخاب درست یک سیستم مدیریت محتوا می توانید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید که برای کسب و کار شما چه سیستم  مدیریت محتوایی را نیاز دارید.

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

بررسی نیازهای سازمانی کسب و کار شما

برای شروع نیازهای در ابتدا یک جدول در یک سمت نیازهای مربوط کسب و کارتان و در ستون دیگر برای چک کردن این موارد بگذارید لازم نیست کار را پیچیده کنید. با استفاده از این مقایسه ویژگی های پایه ای از هر سیستم مدیریت محتوا را در نظر بگیرید و ویژگی هایی که در پایین برای شما خواهیم گفت را در آن بگنجانید:

  • کار با ابزارهای مدیریت
  • آیتم های مدیریت محتوا و اخبار
  • ویجت های شبکه های اجتماعی
  • ویرایش نوشتاری
  • ویژگی های مربوط به SEO
  • مدیریت اجزا
  • یکپارچه سازی ایمیل ها و ویژگی های مربوط به آن
  • شخصی سازی
  • تنظیمات و ویژگی های امنیت
  • پلاگین های API
  • امکان اضافه کردن ویژگی های سفارشی سازی
  • و موارد دیگر عبارتند از امکان چند زبانه ، فروشگاه الکترونیکی، اخبار، تقویم ، آنالیز و تجزیه و تحلیل و …

چه سیستم مدیریتی برای موارد لیست شده کامل نیست؟

یک نکته مهم را در نظر بگیرید که هر یک از آیتم های فوق در بالا از ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا است با کمبود یکی از آیتم های بالا سیستم مدیریت محتوا به خوبی کارآمد نخواهد بود یا این مقایسه پذیر با دیگر سیستم ها نیست. برای مثال شما ایمیلی را می خواهید ارسال کنید و برای ارسال ایمیل از ابزارهای سیستم مدیریت محتوا که مربوط به ایمیل استفاده می کنید. اغلب سیستم مدیریت محتوا می توانند این ابزارها را در اختیار شما قرار دهند. اما به طور معمول برای پیام های شخصی ، اتوماسیون ایمیلی، پیام های بزرگ مقیاس و یاتجزیه و تحلیل ترافیک مربوط به ایمیل ها را بهتر است از ابزارهای که به ایمیلینگ اختصاص داده شده است استفاده نمائید تا این که بخواهید از سیستم مدیریت محتوا برای این کارها استفاده کنید.

اگر ویژگی های خاص از یک سیستم مدیریت محتوا برای سازمان شما لازم دارید به سوالات عمیق تری نسبت به ویژگی های سیستم مدیریت محتوا را مطرح کنید تا عملکرد ، ظرفیت و توانایی هریک از سیستم های بسنجید. بسیاری از کاربران برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا تحت فشار قرار می گیرند و سوالات زیادی از آنالیز و تجزیه و تحلیل سیستم در ذهن آنها نقش می بندد.

برای سیستم مدیریت محتوا پرداخت هم در نظر بگیرید

به طور جدی برای هر یک از سیستم های مدیریت محتوا پرداخت در نظر گرفته می شود. با توجه به سیستم مدیریت محتوا می تواند رایگان باشد. مثلا در سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس یا دروپال است. هنگامی که یک سیستم مدیریت محتوا پرداخت داشته باشد فراتر از یک معامله اولیه قدم می گذارد که می تواند فوق العاده ارزشمند باشد.

در مورد ارائه سیستم مدیریت محتوا پرداخت در نظر بگیرید که به طور معمول توسط شرکت های دولتی و سازمان های نسبتاً بزرگ ارائه می شود که این شرکت ها دارای هیات مدیره بود و هر کدام از اعضا می تواند پاسخگوی شما باشند.


پایگاه داده در طراحی سایت چیست؟

پایگاه داده  در طراحی سایت چیست؟

بخشی اطلاعات با ساختارمنظم و ساماندهی شده که برای کامپیوتر قابل دسترسی باشد ذخیره می شوند. ما باید اطلاعات خود را بصورتی ساماندهی شده و بصورتی که اطلاعات باهم ارتباط داشته باشند ذخیره کنیم .از آن درطراحی سایت استفاده می کنیم . در واقع طراحی سایت پویا وابسته به پایگاه داده می باشد به این صورت که ما وقتی یک سایت را مشاهده می کنیم تمام رویدادهایی که روی آن سایت انجام می شود باید داخل پایگاه داده ای که به این سایت متصل است ذخیره شود و اگر این امکان را نداشته باشد آن سایت یک سایت ایستاتیک  می باشد که هیچ رویدادی را ذخیره نمیکند و فقط شکل ظاهری آن کاربرد دارد مانند وبلاگ ها که کاربر هیچ اطلاعاتی را وارد نمی کند و فقط می تواند اطلاعات را مشاهده نماید .

 

پایگاه داده

تاریخچه پایگاه داده

این واژه در اوایل دهه 70 در اروپا و اواخر دهه 70 در یکی از روزنامه های امریکایی استفاده شد.البته با واژه databank نام برده شد .اولین کسانی که از این اصطلاح و از پایگاه داده استفاده کرد چارلزباخمن را می توان نام برد که در مقالات خود به استفاده از پایگاه های داده اشاره کرده است.

انواع دادگان ها

دادگان ها از نظر شیوه ای و مفهومی  رفتار با داده ها به دونوع تقسیم می شوند.

1-دادگان رابطه ای

2-دادگان شی گرا

مدل های پایگاه داده

1-مدل تخت

2-مدل شبکه ای

3-مدل رابطه ای

4-پایگاه داده های چندبعدی

5-پایگاه داده های شی

پایگاه داده و ویژگی سیستم های مدیریت آن

این سیستم مجموعه پیچیده از برنامه های نرم افزار است که وظیفه ذخیره و بازیابی داده های سازمان  که شامل فیلدها ْرکوردها و فایل ها هستند را در پایگاه داده ها کنترل می کند.این سیستم کنترل امنیت و صحت پایگاه داده ها رانیز برعهده دارد.

فهرستی از سیستم های متداول مدیریت دادگان

1-oracle

2-Microsoft SGL Server

3-My SQL

4-PostregSQL

5-DB2

6-Microsoft Access


9نکات امنیتی برای محافظت از وب سایت شما از هکرها

9نکات امنیتی برای محافظت از وب سایت شما از هکرها

در این مقاله توصیه های مهم را برای بهینه سازی امنیت وب سایت در طراحی سایت آموزش میدهیم.

شما ممکن است فکر کنید که سایت شما چیزی ارزشمند برای هک شدن ندارد، اما وب سایت ها همیشه در معرض خطر قرار دارند. اکثر نقض های امنیتی وب سایت این است که اطلاعات شما را سرقت نکنند و وب سایت شما را خراب نکنند، بلکه سعی می کند از سرور خود به عنوان یک رله ایمیلی برای هرزنامه استفاده کند یا یک سرور وب موقت را به طور معمول برای خدمت به فایل های استفاده کند. یکی دیگر از راه های بسیار رایج برای سوء استفاده از ماشین های به خطر افتاده شامل استفاده از سرورهای شما به عنوان بخشی از بوتنت یا برای بیت کوین ها است.

هکرها به طور مرتب توسط اسکریپت های خودکار نوشته شده اند. در اینجا 9 راهنمایی برتر ما برای کمک به نگه داشتن شما و سایت شما در اینترنت است.

1-نرم افزار را به روز نگه دارید

 

این ممکن است به نظر آشکار باشد، اما اطمینان از این است که تمام نرم افزار را تا تاریخ حال بروزنمایید، در حفظ امنیت سایت شما حیاتی است هر سیستم عامل سرور و هر نرم افزاری که ممکن است در وب سایت شما مانند CMS یا انجمن استفاده شود. باید بروز باشد.هنگامی که سوراخ های امنیتی وب در نرم افزار یافت می شوند، هکرها سریعا تلاش می کنند تا از آنها سوء استفاده کنند.

 

اگر از نرم افزار شخص ثالث در وب سایت خود مانند CMS یا انجمن استفاده می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که سریع درخواست هر نکته امنیتی را می دهد. وردپرس، Umbraco و بسیاری از CMS های دیگر در هنگام ورود به سیستم شما از به روز رسانی سیستم موجود مطلع می شوند.

2-تزریق SQL

حملات تزریق SQL زمانی است که مهاجم از یک فیلد فرم وب یا پارامتر URL برای دسترسی به پایگاه داده خود استفاده می کند. هنگامی که شما از استاندارد Transact SQL استفاده می کنید، به راحتی می توانید کد ناقص را در query وارد کنید که می تواند برای تغییر جداول، دریافت اطلاعات و حذف داده ها استفاده شود. شما به راحتی می توانید با استفاده از نمایش داده های پارامتریک از این کار جلوگیری کنید، اکثر زبان های وب این ویژگی را دارند و برای اجرای آسان است.

 

این پرسش را در نظر بگیرید:

“SELECT * FROM table WHERE column = ‘” + parameter + “‘;”

اگر یک مهاجم پارامتر URL را برای عبور در ‘یا’ 1 ‘=’ 1 تغییر داد، این باعث خواهد شد پرس و جو به نظر می رسد:

 

“SELECT * FROM table WHERE column = ” OR ‘1’=’1′;”

از آنجا که ‘1’ برابر با ‘1’ است، این به مهاجم اجازه می دهد یک query اضافی را به انتهای دستور SQL اضافه کند که همچنین اجرا می شود.

 

شما می توانید این پرس و جو را با صراحت پارامتر آن را رفع کنید. برای مثال، اگر از MySQLi در PHP استفاده می کنید این باید تبدیل به:

 

$stmt = $pdo->prepare(‘SELECT * FROM table WHERE column = :value’);$stmt->execute(array(‘value’ => $parameter));

شود.

3-XSS

اسکریپت cross-site (XSS) حملات جاوا اسکریپت را به صفحات شما تزریق می کند و سپس در مرورگرهای کاربران شما اجرا می شود و می تواند محتوای صفحه را تغییر دهد یا اطلاعات را به منظور مهاجرت به وی بازگرداند. به عنوان مثال، اگر شما نظر خود را در یک صفحه بدون اعتبار نمایش دهید، مهاجم ممکن است نظراتی حاوی برچسب های اسکریپت و جاوا اسکریپت را ارائه کند، که می تواند در هر مرورگر کاربر دیگر اجرا شود و کوکی ورود به سیستم را سرقت می کند،. شما باید مطمئن شوید که کاربران نمیتوانند جاوااسکریپت فعال خود را در صفحات شما تزریق کنند.

 

این یک نگرانی ویژه در برنامه های کاربردی وب مدرن است که در آن صفحات در حال حاضر عمدتا از محتوای کاربر ساخته شده اند و در بسیاری از موارد HTML را تولید می کنند که سپس توسط چارچوب های جلویی مانند Angular و Ember نیز تفسیر می شود. این چارچوب ها بسیاری از محافظت های XSS را فراهم می کنند، اما مخلوط کردن سرور و ارائه دهی مشتری باعث پیچیدگی های جدید و پیچیده تر نیز می شود: بنابراین تزریق جاوا اسکریپت به HTML موثر است

در مقاله بعدی  ادامه راهکارهای امنیت و جلوگیری از هک شدن سایت را به شما آموزش میدهیم.


ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

آیا برای طراحی سایت خود نیاز به  رنگبندی دارید?  یک طرح مدنظر شماست که نمیدانید به چه صورت رنگبندی سایت را تعیین کنید؟ما برای طراحی سایت و یافتن یک رنگبندی زیبا سایت kuler  را به شما پیشنهاد می کنیم .این برنامه یک برنامه تحت وب می باشد که با استفاده از آن می توانید برای انتخاب یک تم رنگ برای طراحی سایت استفاده نمایید.

برای دسترسی به این برنامه تحت وب واردسایت Kuler  شوید.البته کاربران ایرانی برای ورود به این سایت تحریم هستند شما با استفاده از برنامه های تغییر آی پی می توانید وارد این آدرس شوید.

وقتی وارد ابن سایت می شوید یک دابره رنگی  قسمت بالا سایت مشاهده می کنید که اطراف این دابره یک خط سفید است کهاین همان رنگ پایه سایت شماست.این رنگ را تغییر دهید تا پنج رنگ را به شما بدهد.تا ترکیب رنگ را به شما بدهد .این پنج رنگ با رنگ انتخابی شما  تشابه دارند.و ترکیب این رنگ ها با هم یک طرح سایت به شما می دهد.زیر این پنج رنگ اطلاعات هگزادسیمال رنگ ها قرار دارد شما می توانید این کد را برداشته و از آن در طراحی استفاده نمایید.

اگر شما تصویری دارید و می خواهید بر اساس این تصویر رنگ سایت خود را انتخاب کنید می توانید دکمه  from on image که سمت راست  قرار دارد تصویر مورد نظر خود را از روی کامپیوتر آپلود کنید .

می توانید برای استفاده از رنگ تصویر از گزینه های Bright,colorful,muted,darkوcustom استفاده کنید .اگر جای دایره هارا روی تصویر تغییر دهید و به رنگبندی مشخصی برسید از روش custom استفاده کرده اید.

 

طراحی سایت با kule

 

نکته بسیارمهم این است که تا زمانی که در این سایت ثبت نام نکردید کدهای هگزادسیمال را به شما نمی دهد .برای اینکه شما بتوانید از کدها استفاده نمایید  دو راه را به شما پیشنهاد می کنم .

روش اول

ازصفحه خود اسکرین شات بگیرید تصویر را روی برنامه فتوشاپ باز کنید و با استفاده از ابزار قطره چکان کدرنگ را از روی تصویر بردارید .

روش دوم

شما می توانبد از برنامه color seizer که به صورت portable می باشد استفاده نمایید .برای استفاده از این برنامه باید روی  ایکن دست کلیک کنید و کلید ماوس را نگهدارید وروی رنگ مورد نظر بروید تا کد رنگ را به شما بدهد.